..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Scenariusze


Judgment day in Santa Fe
Twilight Wolf.
W czasie zwykłej podróży z miasta do miasta, gracze orientują się, że przeżywają swoje przygody ciągle od nowa. Jaka jest tego przyczyna? I co zrobić, żeby wyrwać się z tego, a tym samym ocalić życie?

Psycho (.PDF)
Karczmarz.
Podróżując przez pustynię bohaterowie graczy natrafiają na porzucony samochód, z którego nadawany jest komunikat wzywający pomocy. O co chodzi, co się stało z ludźmi, którzy nagrali wiadomość? Tego dowiecie się z tego krótkiego i brutalnego scenariusza.

Cybernetyczne Ćmy Na Haju (.PDF)
Auri.
Cybernetyczne Ćmy (scenariusz wyróżniony w konkursie Quentin 2006 ) nie są przygodą klasyczną. To raczej dziwaczna interaktywna baśń. Jeżeli spojrzeć na ten quest tak całkiem zwyczajnie, to jest on fajną odskocznią od standardowego poszukiwania przygód.

Kto zabił Leonarda Hobba? (.PDF)
Twilight_Wolf.
Dlaczego Leonard Hobb? Przypadek? Człowiek, który nigdy nikomu nie zawinił i całe życie był tak przeciętny, że aż dziwne, że doczekał się śledztwa w sprawie własnej śmierci. Tajemnicę jego morderstwa można odkryć biorąc udział w wydarzeniach tego pasjonującego, detektywistycznego scenariusza.

Prosektuarium (.PDF)
Paprotek.
W Brinthon pojawia się małomówny człowiek, który niezmiernie upodobał sobie obcowanie ze zwłokami zmarłych dwadzieścia lat temu z powodu zarazy pierwotnych mieszkańców tych ziem.

Pamiątka sprzed Wojny
Twilight_Wolf.
Bohaterowie natrafiają na zapomniany schron-bunkier. Wewnątrz wiele rdzawych akcentów oraz całkiem inteligentny, sprawiający wrażenie nieco przygnębionego, komputer. Na koniec bohaterowie dostaną coś, po co przecież przybyli - pamiątkę sprzed wojny.

Okręt Widmo (.PDF)
Twilight_Wolf.
Bezdroża, pustkowia, ruiny - gdzie tu miejsce dla okrętu widmo? Neuroshima to nie tylko krążowniki szos. Każdy powód, aby gracze odbyli morską podróż, podczas której napotkają tajemniczy okręt, jest dobry. Od Ciebie, Mistrzu Gry, zależy co to będzie za powód.

Cienie Przeszłości
Konor.
Blackstone leży na kamienistym pustkowiu. Miasteczko niczym nie różniłoby się od innych, gdyby nie dwa fakty. Okoliczną pustynię zaścielają resztki dziwnych maszyn, a w okolicy coś zabija bydło.

Ctrl+Alt+Bang!
Justice.
Przygoda jest osadzona w klimatach Chromu, z mocną domieszką Stali. Będzie dużo akcji, niebezpiecznych sytuacji i okazji do dobrej zabawy.

Tydzień Na Florydzie
Chalsky.
Czwartek, 12 Października 2055r.
W końcu dotarliśmy na bagno... Powietrze jest ciężkie, zdaje się jakby zastygło w miejscu... Komary nie dają za wygraną, mimo wylania na siebie litrów środka przeciwko nim. W powietrzu wisi coś niedobrego, czuję to...

strona: [1] [2] | wszystkich artów: 12

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci

© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.017860 sek. pg: