..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    ORBITAL MENU
    » Neuroshima
    » Świat
    » Bohater
    » Rozrywka
    POLECAMY

     SZUKAJ
    » Mapa serwisu
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Jeep Wrangler





Jeep Wrangler Wersja YJ

Przed bombami Jeep ten był najsłynniejszym terenowym pojazdem o cywilnym rodowodzie. Hummery, Defendery i CJ to wszystko cywilne wersje wojskowych bryk. Wrangler zaś – choć oparty o Jeppa CJ – to od podstaw cywilna konstrukcja i swego czasu najpopularniejsza terenówka w Stanach. Chociaż z racji problemów elektronicznych dzisiaj jeżdżą właściwie tylko przedstawiciele pierwszej wersji, czyli właśnie YJ, to i tak nastukano ich tyle, że są częstym widokiem w dzisiejszym świecie.

Jeepy te mają klasyczną, najbardziej jeepowatą budowę jaką tylko sobie można wyobrazić. Krótkie, szerokie nadwozie, z mocną ramą, zwykle bez dachu i cztery traktorowate koła. Nie jest to najdoskonalszy bezdrożnik jakiego ta zakichana Ziemia nosiła, ale częściej sobie poradzi, niż nie poradzi. Niestety, jako że powstał on dość późno, nie jest najłatwiejszy w naprawie - na szczęście nie ma w nim za wiele elektroniki. Za to na plus trzeba mu zaliczyć dość niskie zużycie paliwa, zwłaszcza jak na terenówkę.

Wranglery są obecnie bardzo popularne na środkowym południu ZSA, czyli w Teksasie i Hegemonii, gdzie zazwyczaj spotkasz je z jakimś karabinem zamocowanym na górnej belce. Pełnią tam rolę pojazdów milicyjnych lub gangowych oraz zwykłych koni roboczych. A będąc mniejszymi, radzą sobie lepiej na pograniczu Neodżungli niż te zakichane krowy pokroju Hammera...

Dane taktyczno-techniczne:

Typ: Jeep
Ilość miejsc: 2
Układ jezdny: Standardowy, na cztery koła
Masa własna: 1 678 kg
Długość: 3.87 m
Szerokość: 1.67 m
Wysokość: 1.83 m
Pręd. maks. na drodze: 100 km/h
Przyspieszenie: 25 km/h
Zwrotność: -10%
Hamulce: 30 km/h (tarczowe)
Pojemność zbiornika paliwa: 66 l
Zużycie paliwa: 11.2l/100 km*
Głębokość brodzenia: BD
Typ i pojemność silnika: Rzędowa 6 (2.5 l)
Moc silnika: 136 KM
Chłodnica: Ciecz
Skrzynia biegów: Ręczna, 4 biegi do przodu
Wytrzymałość: 19
Redukcja: 3
Wyposażenie dodatkowe: Napęd na cztery koła, zwiększony prześwit, klatka rurowa, osłona przeciw-wodna silnika, wzmocnienie przewodów i rurek pod podwoziem
Cena: 80 g (sprawność 5), 850 g (sprawność 13)

Zasady specjalne:

Trudny w naprawie

*Oznacza dane ustalone przez autora z braku odpowiednich źródeł.


Kliknij aby zobaczyć/pobrać Kartę Wozu (.pdf) do użycia na sesji.



Wierzbowski.
komentarz[15] |

Komentarze do "Jeep Wrangler"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   PATRONUJEMY

   WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Czy interesują cię raporty z sesji NS?
Tak!
Nie.
A co to?
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Pasożyty
   Hibernatus (....
   Yakuza
   FATEout
   Legia Cudzozi...
   Pistolet Maka...
   Łowca - dzień...
   Neuroshimowe ...
   Śpiąca Królew...
   Bo kto umarł,...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.017939 sek. pg: