| 
| 
| | 
| >NASZE STRONY |  |  MAIN |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  GRY FABULARNE |  
	|  | 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 |  | 
  GRY cRPG |  
	|  | 
 
 
 
 
 |  | 
  FANTASTYKA |  
	|  | 
 
 
 
 |  | 
  PROJEKTY |  
	|  | 
 
 |  | 
 |  |  | 
| 
| 
| 
| 
|  |  
| | Ruskie idą!Wymagania:
 Dowolna umiejętność dotycząca broni palnej, minimum na 1
 
 Opis:
 Wiesz synek – znałem ja takiego najemnika, Borys mu było. Ruskiem nie był, ale kochał ruską broń. Ba, kochał! On umiał z nią cuda robić! O ile nie umiał trafić w stodołę z 6 metrów z Beretty, to ze Stieczkina trafiał ze stu! No, prawdę mówię! Dałeś mu kałasza, a on szedł z nim na Molocha, taki był pasjonat. Zabił go bramkarz, z Salt Lake. Z Glauberyta.
 
 Działanie:
 Bohater jest specjalistą od rosyjskiej broni palnej. Jak to wygląda w praktyce? Ano tak, że jeżeli postać ma umiejętność „Broń długa” na 2, to z chwilą gdy chwyci, np. AK 47, ta umiejętność skacze na 3! Oczywiście, tylko podczas używania ruskiej broni. To samo dotyczy PeeMów, pistoletów i czego tylko tam chcesz - wyłącznie podczas używania ruskiej broni. Wracasz do M16 – wracasz do „Broni długiej” na 2. Jasne?
 
 
 Avner.
 |   
| komentarz[34] |   | 
 |  |  |  |  |  
 
| 
| 
| 
| 
| Komentarze do "Ruskie idą!" |  
|  |  |  |  |  |  
 | 
| 
| | Wykryto nieautoryzowany dostęp!!! 
 | 
 |  
|  
  Sonda |  
| 
  Top 10 |  
| 
  Statystyki |  
| | userzy w serwisie: gości w serwisie: 0
 | 
 |  
| 
  ShoutBox |  |  |